mandag 28. mai 2012

Statusrapport

 Termin: 28.August

 Igjen til termin: 12 + 3 uker igjen! 

♡ På vei: 27 + 3 uker. 

 Kjønn: Jente <3 

 Navn: Det får dere vite når jenta er født. 

 Utstyr: Mangler en del

 Hodet festet: Nei

 Aktivitet innenfra: Hun sparker masse døgnet rundt. 

 Vektøkning: 10 kg

 Utolmodig: Nei, koser meg med magen <3 

 Plager: Kvalme, neseblod, ryggsmerter, hodepinne

 Sulten: Ja, det kan du si.. 

 Dilla på: Jordbær og sjokolade 

 Tungt: Begynner å bli litt tungt.. 

 Humør: Jeg tar altfor lett til tårene, og jeg gråter forsåvidt av absolutt alt. Det er stort sett gledestårer riktignok. Også blir jeg fort sinna.. 

 Kynnere: Ja, litt mer enn før.. 

 Strekkmerker: Nei, ingen enda..! * BANK I BORDET!* 

 Om fødselen: Har bare positive tanker, og krysser fingrene for at jeg fortsatt har det når det nærmer seg






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar