lørdag 21. april 2012

Videosnutt: Lillejenta til mamma sparker i magen

Har prøvd å få til en liten videosnutt av lille prinsessa som sparker, det viste seg ikke akkurat å være det letteste å gjøre.. Virket rett og slett ut som om lillejenta skjønte at jeg skulle filme! Akkurat det samme er når andre skal kjenne sparkene, så stopper hu helt opp og med en gang de tar vekk hånden så begynner hun å sparke igjen.. Snodige greier!

Det er så herlig å se og kjenne de bittesmå føttene stikke opp av magen, så jeg vil jo gjerne forevige øyeblikkene :) Det synes dessverre ikke like godt på video som i virkeligheten da, men dersom man følger godt med helt nederst på magen, tror jeg nok dere kan se det :D
 Hun er så utrolig aktiv om dagen! Sparker, spreller og beveger seg omtrent hele tiden. De bittesmå føttene stikker ut overalt, og jeg er nesten helt sår i magen. Det mest utrolige er at jeg har morkaken plassert på fremre vegg, og likevel har jeg og familien sett sparkene på utsiden siden uke 20. 

Dårlig kvalitet på videoen grunnet filming med mobiltelefonen :)
Her er prinsessa 21 + 4 uker



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar