mandag 9. april 2012

Statusoppdatering uke 20

     
 Termin: 27.August

 Igjen til termin: 19 + 6 uker

♡ På vei: 20 + 3 uker

 Kjønn: Hemmelig en stund til

 Navn: Hemmelig 

 Utstyr: Mangler ganske mye enda

 Hodet festet: Nei

 Aktivitet innenfra: H*n sparker helt vilt, spesielt om natten

 Vektøkning: 3 kg

 Utolmodig: Nei

 Plager: Kvalme

 Sulten: Jeg er rett og slett sulten hele tiden. 

 Dilla på: Ikke noe spesielt, men når jeg først vil ha noe så skal jeg gjerne ha det med en gang. 

 Tungt: Nei, men jeg merker at magen vokser nå.. 

 Humør: Jeg tar altfor lett til tårene, og jeg gråter forsåvidt av absolutt alt. Det er stort sett gledestårer riktignok. 

 Kynnere: Ja, men ikke så ofte

 Strekkmerker: Nei, ingen enda..! 

 Om fødselen: Har bare positive tanker, og krysser fingrene for at jeg fortsatt har det når det nærmer seg

 Neste kontroll: Jordmor 16. April

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar