tirsdag 17. april 2012

Kjøkkenbordet blir nytt

Slik så det ut da jeg skulle til å hive meg over et kjøkkenbord prosjekt! De fleste som har vært i leiligheten min vet at jeg er veldig glad i hvitt, eller med andre ord eggehvit. (hehe) Så de fleste gidder ikke spørre hvilken farge jeg skal bruke denne gangen heller, men for dere som lurer så blir det altså eggehvit ;-) 
Jeg måtte pusse ned bordplaten, for den var lakket.. Da det var gjort så var det frem med litt salmiakk og vann, så alt ble vasket rent og pent.. 
Bordbena ser svarte ut, med de var faktisk dyp grønne
Må male over et strøk til og muligens male over bordplata.. Her har jeg nemlig brukt ei fille og bare dratt malingen utover.. 
Inspirasjon til bordet.
Husker virkelig ikke hvor jeg har fått bildet fra. Det har nemlig ligget gjemt på dataen i en god stund.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar