søndag 12. februar 2012

Uke 11

Etter min mening så begynte magen smått å vokse mellom uke 8 og 9.  Men jeg har ikke noe bilde av det enda, så legger ut et annet bilde. Viste du forresten at det lille i magen er nå på størrelse med en lime? 
Barnet er også 5 cm lang og veier ikke mer enn 8 gram. I uke 12 er barnet 7,5 cm lang og veier 30 g! Utrolig hvor fort barnet vokser.. 
 
På vei:  I dag er jeg 11 uker + 3 dager på vei 
Kjønn:  Det får vi vite på ultralyd 
Utålmodig:  Nei, koser meg <3
Aktivitet i magen:  Har ikke merket noe enda
Bestemt navn:  Det er hemmelig en stund til 
Vektøkning:  Ingen vektøkning foreløpig
Utstyr:  Har ikke kjøpt noe enda
Vann i kroppen:  Nei
Melk i brystene:  Nei
Om fødselen: Har ikke tenkt på det enda
Plager:  Kvalme, voksesmerter i magen/livmoren, vondt i brystene, vondt i ryggen 
Strekkmerker:  Ingen foreløpig 
Oppegående: Bare om dagen, på kvelden ligger jeg rett ut.. 
Sulten:  Ja, må spise mat med en gang jeg blir sulten hvis ikke så blir jeg kvalm. 
Humør: Litt humørsvingninger
Cravings: Nei
Kynnere:  Nei
Tungt:  Nei 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar