tirsdag 21. februar 2012

Legebesøk

Nå jeg 12 + 4 uker, som da betyr legebesøk og blodprøver. Kan ikke si jeg liker å ta blodprøver, men det gikk greit i dag. Fylte opp tre glass og etterfulgt av det måtte jeg prøve å gi urinprøve, noe som ikke gikk! Når jeg blir kommandert til å tisse så virker det som alt bare streiker, men etter 15 min på do fikk jeg lov til å ta med glasset hjem.  
Jeg får heller kjøre ned med det når jeg får til... 
Legen prøvde å måle magen min og høre etter hjertelyd. Men magen var for liten enda til å kunne måle noe og barnet var ikke blitt stort nok til å gi fra seg lyd. Liker ikke at de sjekker vekta mi, men nå hadde jeg gått ned 1 kg siden jordmor besøket. 
Nå skal jeg ut å gå tur og kose meg i sola. 
Ha en fin dag! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar